Mootori š62 hakkati valmistama 1981 aastal.
Käigukasti võllid toetusid üht otsapidi pronks puksile teine ots aga 201 laagrile.Võllide otste nuudid olid ühesugused.keti ratas oli 14hambaga(š57 ja š58 oli 13 hambaga,seda on võimalik ka š62 paigaldada)
Käikude ülekanded on esimesel käigul 1,64(hammasratta paarid 18/11 hammast)teisel käigul 0,93(hammasrattad 14/15 hammast).
1984 a hakati valmistama V50 mis erines š62.
Käikude võllid toetusid mõlemast otsast laagritele ühes otsas 200 ja teises 201.Võllide otste nuudid jälle ühesugused aga erinevad š62 mootoril kasutatud.Keti ratas 15 hambaga(š62 võllidele ei sobi)
Ülekanded esimesel käigul 2,08(seega 25/12 hammast) teisel käigul 1,17( 20/17 hammast)
Ka käiguvahetus toimus erineval V50 surut käigu vahetus varrast siis š62 tõmmati.Kuigi sõitja käe all oli asi sama.Esimene üles ja teine alla.
1985 aastal mootorit V50 täiustati ja lisandus jalgkäikudega mudel V501.
Milles seisnes täiustus? Käigu võllid tehti jämedamaks laager 201 asendati 202.Ülekanded jäid samaks.Ka keti ratas jäi 15 hambaga,kuid suurema auguga mis sobis käigu võlliga.seega pole neid võimalik vanemas mootoris.
Mootor V50M tuli aastal 89.Erinedes juba väliselt vanemast mudelist.Silinder ja sidur olid sammuti