mopeed foorum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

mopeed foorum

foorum mopeedide jäoks
 
PealehtPortalLatest imagesOtsiRegistreeriLogi sisse

 

 š62 v50 š58

Go down 
AutorTeade
jawarider
Admin
jawarider


Postituste arv : 235
Join date : 05/02/2011
Age : 26
Asukoht : tallinn

š62 v50 š58 Empty
PostitaminePealkiri: š62 v50 š58   š62 v50 š58 I_icon_minitimeReede Juun 10, 2011 4:55 am

Mootori š62 hakkati valmistama 1981 aastal.
Käigukasti võllid toetusid üht otsapidi pronks puksile teine ots aga 201 laagrile.Võllide otste nuudid olid ühesugused.keti ratas oli 14hambaga(š57 ja š58 oli 13 hambaga,seda on võimalik ka š62 paigaldada)
Käikude ülekanded on esimesel käigul 1,64(hammasratta paarid 18/11 hammast)teisel käigul 0,93(hammasrattad 14/15 hammast).


1984 a hakati valmistama V50 mis erines š62.
Käikude võllid toetusid mõlemast otsast laagritele ühes otsas 200 ja teises 201.Võllide otste nuudid jälle ühesugused aga erinevad š62 mootoril kasutatud.Keti ratas 15 hambaga(š62 võllidele ei sobi)
Ülekanded esimesel käigul 2,08(seega 25/12 hammast) teisel käigul 1,17( 20/17 hammast)
Ka käiguvahetus toimus erineval V50 surut käigu vahetus varrast siis š62 tõmmati.Kuigi sõitja käe all oli asi sama.Esimene üles ja teine alla.

1985 aastal mootorit V50 täiustati ja lisandus jalgkäikudega mudel V501.
Milles seisnes täiustus? Käigu võllid tehti jämedamaks laager 201 asendati 202.Ülekanded jäid samaks.Ka keti ratas jäi 15 hambaga,kuid suurema auguga mis sobis käigu võlliga.seega pole neid võimalik vanemas mootoris.
Mootor V50M tuli aastal 89.Erinedes juba väliselt vanemast mudelist.Silinder ja sidur olid sammuti
Tagasi üles Go down
https://moped.forum.co.ee
 
š62 v50 š58
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
mopeed foorum :: mopeedid :: Mopeedi-ÄRI :: Kasutajate mopeedid ja võrrid :: tehniline-
Hüppa: